Αγαπητοί μου φίλοι και παιδιά,



Σήμερα εγκαινιάζω το νέο μου site όπου εδώ θα διαβάζετε τα νέα μου όλο τον χρόνο. Εδώ θα μπορέσετε να διαβάσετε τι μου αρέσει να κάνω, τι μου αρέσει να τρώω, ποια παιχνίδια μου αρέσουν, τις αγαπημένες μου ιστορίες και οτιδήποτε με αφοράει!!!


Θα ήθελα να με παρακολουθούν όλα τα παιδάκια μιας και θα έχω πολλές εκπλήξεις και θα είμαι εδώ για να μπορώ να σας στέλνω τα μηνύματά μου, να διαβάζετε τις συνταγές που μου αρέσουν, και να σας αφηγούμαι τις κρύες νύχτες του χειμώνα ιστορίες και παραμύθια.

Αυτά και άλλα πολλά θα βρείτε εδώ και εγώ θα είμαι πάντα εδώ να σας περιμένω να περάσουμε μαζί τον χρόνο μας μέχρι να σας επισκεφθώ μαζί με τα δώρα μου το βράδυ των Χριστουγέννων.

Μην ξεχάσετε να μου αφήνετε πάντα κάτω από το δεντράκι σας ένα ποτήρι ζεστό γάλα και λίγα μπισκότα και εγώ θα είμαι πάντα εκεί να σας εκπληρώνω τις επιθυμίες σας.



Με τους χαιρετισμούς σε όλα τα παιδάκια του κόσμου



Ο Άγιος Βασίλης


Santa Claus

Κυριακή, 6 Νοεμβρίου 2011

ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ - SANTA CLAUS MESSAGE



Αγαπητοί μου φίλοι και παιδιά,

Σήμερα εγκαινιάζω το νέο μου site όπου εδώ θα διαβάζετε τα νέα μου όλο τον χρόνο. Εδώ θα μπορέσετε να διαβάσετε τι μου αρέσει να κάνω, τι μου αρέσει να τρώω, ποια παιχνίδια μου αρέσουν, τις αγαπημένες μου ιστορίες και οτιδήποτε με αφοράει!!!

Θα ήθελα να με παρακολουθούν όλα τα παιδάκια μιας και θα έχω πολλές εκπλήξεις και θα είμαι εδώ για να μπορώ να σας στέλνω τα μηνύματά μου, να διαβάζετε τις συνταγές που μου αρέσουν, και να σας αφηγούμαι τις κρύες νύχτες του χειμώνα ιστορίες και παραμύθια.

Αυτά και άλλα πολλά θα βρείτε εδώ και εγώ θα είμαι πάντα εδώ να σας περιμένω να περάσουμε μαζί τον χρόνο μας μέχρι να σας επισκεφθώ μαζί με τα δώρα μου το βράδυ των Χριστουγέννων.

Μην ξεχάσετε να μου αφήνετε πάντα κάτω από το δεντράκι σας ένα ποτήρι ζεστό γάλα και λίγα μπισκότα και εγώ θα είμαι πάντα εκεί να σας εκπληρώνω τις επιθυμίες σας.

Με τους χαιρετισμούς σε όλα τα παιδάκια του κόσμου

Ο Άγιος Βασίλης

Santa Claus